Retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.valerio.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.valerio.ro termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre SC VALERIO COLLECTION SRL a produslui returnat.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost purtate de consumator.

-  Produse care au fost testate/utilizate

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

Accesați formularul de retur pt schimb sau retur: 

>> Deschide formular <<

  1. Produsul sa fie in garantie (sa nu fie depasite cele 14 zile calendaristice)
  2. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus
  3. Sa fie impachetat cum a fost primit. 
  4. Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele ( FACTURA ) cu care a fost livrat produsul.
  5. SE COMPLETEAZA IBAN-ul corect in formularul online in sectiunea COMENTARII pentru rambursarea contravalorii produsului. DACA NU PRIMIM UN IBAN CORECT, RAMBURSAREA POATE DEPASI ACELE 14 ZILE MENTIONATE LA TERMENI SI CONDITII!
  6. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  7. Dupa primirea coletului va fi verificat si daca indeplineste toate conditiile mentionate mai sus vi se face factura de stornare si rambursarea sumei.
  8. Taxele de transport sunt achitate de clientul care face retur (20 lei)
  9. Suma rambursata este formata din valoarea produselor din care se scade valoarea transportului.
  10. Vă rugăm nu trimiteti colete prin poștă, nu ridicam colete de la poștă. 
  11. Vă rugăm nu trimiteti colete cu ramburs sau cu plata de transport la noi. NU RIDICAM COLETELE. Odată completat formularul online, trebuie sa pregătiți coletul și noi vom trimite curierul să îl ridice.
  12. Dupa ce coletul ajunge la noi, pe baza a ceea ce ați completat in formularul de retur se proceseaza schimbul/returul dumneavoastra!
  13. DACA COLETUL PRIMIT NU CONTINE FACTURA IN ORIGINAL si TERMENUL DE RETURNARE ESTE DEPASIT NE REZERVAM DREPTUL DE A NU ACCEPTA RETURUL. In acest caz, coletul va fi expediat catre destinatar.

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului in contul mentionat de dumneavoastra pe factura!